{ 11 comments… read them below or add one }

1 Sara @ fitcupcaker December 13, 2012 at 9:36 am

I love basketball games. Fun!

Reply

2 meenertweeter December 13, 2012 at 12:56 pm

Yep, you can’t get much simpler than Bud Light. :) Enjoy your normal life!

Reply

3 Tricia December 13, 2012 at 1:36 pm

What apple cider drink do you have? one from TIU? do you have it every morning?

Reply

4 Janice - Fitness Cheerleader December 13, 2012 at 2:06 pm

Wow – that stuff looks horrible! But the beer, wine and lasagna sounds wonderful! Have a great day!

Reply

5 Sunnie@moderngirlnutrition December 13, 2012 at 6:39 pm

That drink looks heavenly- too bad it tasted so gross! I love ACV drinks in the morning or Kombucha too:)

Reply

6 Kristen December 13, 2012 at 6:41 pm

All of those flavors sound pretty potent….lol the ACV drink is definitely an acquired taste I have to dilute mine w regular apple juice and cinnamon to make it drinkable

Reply

7 Sherice@foodieluvsfitness December 13, 2012 at 10:36 pm

Glad you got to enjoy some cheese and beer and a night out with the roomie (wink wink :) )
I’m excited to try the Babybel Mozz! I LOVE there little round packages of goodness! I haven’t done the ACV or that drink (which Turmeric is super good for you) but I have just started drinking lemon water in the morning upon rising and again in the late afternoon. I LOVE IT!!! I have been putting it off b/c I thought it would be really bitter but it’s really refreshing and sooooo good for you! It’s one of my new healthy habits :)

Reply

8 Sarah December 14, 2012 at 1:27 pm

I love warm water with lemon in the morning too. I get lazy squeezing them so I need to find a good natural just juice.

Reply

9 Sara @ fitcupcaker December 14, 2012 at 9:44 am

Yay I am excited about the mozzerella laughing cow! I love those cheeses

Reply

10 Alyssa Miller December 16, 2012 at 8:32 pm

That turmeric drink seems interesting. I should go on an alcohol cleanse like you have. I like to detox my system once and awhile and looking at you, you’re so motivating :)

Reply

11 Sarah December 16, 2012 at 9:30 pm

haha yes, the no-alcohol does amazing things for your body if you are like me and have a couple glasses each night on the weekend. It reduces cravings, increases productivity the next day (especially when it comes to working out) and just makes eating clean easier.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: